2006-05-30

WGC 2006: Ved at få styr på lejren

Der er mange praktiske detaljer der skal til for at få et så langt ophold til at fungere.

Pt. er jeg indkvarteret med Team Captain Frank H. Hahn i en stor campingvogn og det fungerer fint. Jeg glæder mig dog til at min egen crew chief Allan dukker op på fredag med vores egen vogn - og ikke mindst til når Anne, Lisa og Maria ligeledes dukker op sammen med senior crew chief Louis lørdagen efter.

Lejeren blev igår totalt gennemvædet af regn i flere timer og det hele sejlede i mudder, græstotter og noget der minder mest om opslæmmet ler.

Den svenske organisation kæmper med mange praktiske problemer men jeg tror de når at få styr på det inden konkurrencen begynder på søndag.

Brugte dagen idag på at få internettet til at fungere - og det er hammer svært her på pladsen - det trådløse net er allerede svært overbelastet.

En god lang løbetur vest for flyvepladsen og Ekeby i den store skov var en dejlig afveksling fra lejrens mudder.

Men ok - en flot aften himmel giver også stemning og ikke mindst en omgang pasta med pesto!

No comments:

Post a Comment